English

支払方法を変更する

支払方法変更を許可しているサイトに限られます。
会員マイページでは現時点で請求されている請求の支払方法と、次回請求時の支払方法の2つを変更することができます。
※次回請求時の支払方法を変更しても、現時点で請求されている請求の支払方法は変更されませんのでご注意ください。
※継続課金の手続きをすると次回請求時の支払方法に関係なく継続の請求になります。

下の画面の赤枠で囲った [支払方法を変更する]リンクでは、現時点の請求の支払方法を変更します。
青枠で囲った [次回請求時の支払方法を変更する] リンクでは、次回請求時の支払方法を変更します。

支払方法変更2

現時点の支払方法を変更した場合は、「支払方法変更のお知らせ」メールが届きます。

支払方法変更のお知らせ

次回以降の請求の支払方法を変更した場合は、「次回請求時支払方法変更のお知らせ」メールが届きます。

次回請求時支払方法変更のお知らせ

Change payment

Payment method can be changed on only sites that allow.
In the My Page, you can change the payment method for the current bill and the payment method for the next bill.
* Please note that changing the payment method for your next bill will not change the payment method for your current bill.
* When you apply for continuous billing, you will be billed continuously regardless of the payment method for your next bill.

The [Change Payment Method] link in the red box in the screen below will change the payment method for the current bill.
The blue [Change Next Payment Method] link will change the payment method for the next billing.

支払方法変更2

If you have changed your current payment method, you will receive an email titled "Payment Method Change Complete Notice".

支払方法変更のお知らせ

If you have changed the payment method for your next bill, you will receive an email titled "Next Payment Method Change Complete Notice".

次回請求時支払方法変更のお知らせ